Logotyp MPK Poznań Sp. z o.o.
Kolejka Parkowa Maltanka
115n-01-mW 1995 r. Fabryka Lokomotyw i Wagonów Zakładów H. Cegielski zbudowała z dwóch wozów 105N/1 trzyczłonowy, 8 osiowy przegubowiec z obniżoną podłogą w członie środkowym (typ 105N/2). Zapoczątkował on epokę niskopodłogowego taboru tramwajowego w Poznaniu. Jego człon środkowy posiadał obniżoną podłogę o wysokości 350 mm nad główką szyny (około 19 % podłogi całego wagonu). Wagon miał 34 siedzenia pasażerskie, długość całkowitą 26,5 m oraz 8 silników o mocy ciągłej 40 kW każdy. Kasacja wagonu przegubowego 105N/2 nastąpiła w 2010 r.

115n-02-m 115n-03-m
115n-04-m 115n-05-m

Panorama sferyczna wnętrza wagonu

Użyj ikonek na dole, aby włączyć autoobrót, powiększyć panoramę..