Zakończono przyjmowanie ofert na zaprojektowanie zajezdni tramwajowej na Franowie. W projekcie należało zaplanować tory, kanalizacje, a nawet określić wpływ projektu na środowisko.
W środowe przedpołudnie zakończono przyjmowanie ofert na opracowanie budowlane i wykonawcze Zajezdni Tramwajowej Franowo w Poznaniu.
- Do dziś czekaliśmy na oferty. Teraz w Krakowie, gdzie mieści się siedziba inżyniera kontraktu, otwarto zgłoszenia - mówi w rozmowie z MM Poznań Wojciech Tulibacki, prezes MPK.
Jak udało nam się dowiedzieć, chęć zaprojektowania zajezdni na Franowie wyraziły cztery konsorcja firm.
- Wszystkie oferty zostaną dokładnie zbadane, a potem ogłosimy, które konsorcjum zwyciężyło w konkursie. Nie umiem powiedzieć, kiedy dokładnie to nastąpi, ale pewne jest, że zależy nam na czasie - zdradza nam Stanisław Leśniak z Biura Inżyniera Projektu w Krakowie.
Zgłaszający chęć zaprojektowania franowskiej zajezdni muszą m.in. zaplanować układ torów wjazdowych, postojowych, przeglądowych i warsztatowych. MPK oczekuje również na zaprojektowanie kanalizacji i sieci trakcyjnej nad obszarem zajezdni połączonej z pętlą Franowo.
Projektanci muszą także zadbać o ocenę i opinię ekspertów na temat wpływu inwestycji na środowisko.
źródło: Łukasz Sawala, mmpoznan.pl, 8 kwietnia 2009
W środowe przedpołudnie zakończono przyjmowanie ofert na opracowanie budowlane i wykonawcze Zajezdni Tramwajowej Franowo w Poznaniu.
- Do dziś czekaliśmy na oferty. Teraz w Krakowie, gdzie mieści się siedziba inżyniera kontraktu, otwarto zgłoszenia - mówi w rozmowie z MM Poznań Wojciech Tulibacki, prezes MPK.
Jak udało nam się dowiedzieć, chęć zaprojektowania zajezdni na Franowie wyraziły cztery konsorcja firm.
- Wszystkie oferty zostaną dokładnie zbadane, a potem ogłosimy, które konsorcjum zwyciężyło w konkursie. Nie umiem powiedzieć, kiedy dokładnie to nastąpi, ale pewne jest, że zależy nam na czasie - zdradza nam Stanisław Leśniak z Biura Inżyniera Projektu w Krakowie.
Zgłaszający chęć zaprojektowania franowskiej zajezdni muszą m.in. zaplanować układ torów wjazdowych, postojowych, przeglądowych i warsztatowych. MPK oczekuje również na zaprojektowanie kanalizacji i sieci trakcyjnej nad obszarem zajezdni połączonej z pętlą Franowo.
Projektanci muszą także zadbać o ocenę i opinię ekspertów na temat wpływu inwestycji na środowisko.
źródło: Łukasz Sawala, mmpoznan.pl, 8 kwietnia 2009