Logotyp MPK Poznań Sp. z o.o.
Kolejka Parkowa Maltanka
Strona Główna / Miej nas w swoim smartfonie

Komunikaty

04.10.2022
12.10.2022
Tymczasowe zawieszenie funkcjonowania przystanku „Bystra (BYST41)”

169  171  178  182  185  ...
03.10.2022
Remont nawierzchni na ul. Murawa – etap I

164  170  216  226
03.10.2022
Budowa ścieżki rowerowej na ul. Literackiej Przebudowa przystanku „Strzeszyn Grecki 01 (STGR01)”

1  6  15
01.10.2022
Mecz piłkarski Lech Poznań - Legia Warszawa

198  219  T12
01.10.2022
Zmiany rozkładów jazdy od 1 października br.

01.10.2022
Zmiany w komunikacji tramwajowej od 1 października br.

26.09.2022
Zakończenie remontu nawierzchni ulicy Zgoda

98
17.09.2022
Zmiany na linii 98 - prace na placu Wielkopolskim

176  183  911
12.09.2022
Wzmocnienie komunikacji autobusowej w ciągu ulicy Szelągowskiej

09.09.2022
Remont nawierzchni ulicy Zgoda

195
06.09.2022
Budowa chodników i platform przystankowych na ul. Koszalińskiej – etap I

01.09.2022
Zmiany rozkładów jazdy na liniach nocnych

01.09.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiany tras w komunikacji tramwajowej i autobusowej od 1 września br.

01.08.2022
Zmiana statusu przystanków „Naramowice” i „Armii Poznań”

727
25.07.2022
Rozbudowa drogi powiatowej 2401P w Dąbrówce

213  214  218  223  224
20.06.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiana miejsca zatrzymania autobusów nocnych na węźle „Most Dworcowy”

Sprawdź nasze oferty pracy!Reklamuj się w MPK!
mympk-screenJesienią ubiegłego roku wprowadziliśmy aplikację „myMPK” dla pasażerów komunikacji miejskiej. Dzięki niej użytkownicy smartfonów w każdym miejscu i o każdej porze dowiadują się jak mają dojechać,  czy na pewno będziemy na czas, a jeśli nie to dlaczego. Obecnie aplikacja dostępna jest w wersji dla niewidomych i niedowidzących, a wkrótce będą z niej mogli skorzystać również użytkownicy iphonów.




-  Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej aplikacji, bo stawiamy na nowe rozwiązania,  coraz więcej osób korzysta ze smartfona, a wiemy jak wielką rolę dla sprawnej komunikacji spełnia szybka, nowoczesna i skuteczna informacja – mówi Wojciech Tulibacki, prezes Zarządu MPK Poznań Sp. z o.o. – Dla pasażerów najważniejsze, by komunikacja była niezawodna. Niestety wielu rzeczy nie możemy przewidzieć. Nie możemy przewidzieć zdarzeń nagłych i nieoczekiwanych, takich jak awarie czy wypadki. Aplikacja pozwoli nam dotrzeć z informacją o takich wydarzeniach do szerszego grona mieszkańców. Teraz aplikacja będzie dostępna również dla pasażerów niewidomych i niedowidzących, bo jednym z naszych priorytetów jest ułatwienie podróży ludziom niepełnosprawnym.

„myMPK” ma  8 zakładek
1.    Zakładka „O MPK” z pakietem najważniejszych informacji o nas.
2.    Zakładka „Wydarzenia” – o tym co się u nas dzieje i to zarówno na polu inwestycyjno-rozwojowym jak i na obszarze  promocyjno-reklamowym
3.    Zakładka „Zdarzenia komunikacyjne” z informacjami o tych zdarzeniach w mieście, które powodują nagłe zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
4.    Zakładka „Remonty i utrudnienia” o wszelkich planowanych zmianach w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
5.    Zakładla „Turystyka” o liniach turystycznych i kolejce Maltance
6.    Zakładka „Sonda” , która ma służyć zbieraniu opinii użytkowników aplikacji na temat komunikacji miejskiej
7.    Zakładka „Wirtualny monitor” z informacjami o czasie rzeczywistym odjazdu z przystanku
8.    Zakładka „Kontakt” z formularzem kontaktowym tożsamym z naszą stroną internetową

mympk-aktualizacja-voice-assistant- Każde nowe rozwiązanie wspierające osoby niepełnosprawne jest ważnym krokiem żeby stworzyć miasto, które jest  przyjazne dla wszystkich – komentuje Dorota Potejko, Pełnomocnik Prezydenta ds. Osób z Niepełnosprawnościami.

Przy tworzeniu aplikacji współpracowaliśmy z firmą SIGMEO.
- Dołożymy wszelkich starań – mówi jej przedstawiciel, Łukasz Wolff – żeby aplikacja była użyteczna dla pasażerów.
Korzystamy z wielu kanałów komunikacji z naszymi pasażerami. W nasze działania informacyjne angażujemy tradycyjne media, informacje przekazujemy poprzez naszą stronę internetową, Fb i inne portale społecznościowe, ale nie rezygnujemy też z konwencjonalnych dróg informowania za pośrednictwem komunikatów na przystankach i w naszych pojazdach. Dotyczy to zwłaszcza tych utrudnień w komunikacji, które przewidujemy. Wprowadzenie aplikacji „myMPK”, która dostępna jest w serwisie GooglePlay to następny, interaktywny kanał komunikacji z naszymi pasażerami.

Animację, która wskazuje jak korzystać z aplikacji będziemy wyświetlać na monitorach w naszych pojazdach.
Cieszymy się że grono pasażerów, którzy będą mogli korzystać z myMPK poszerzy się o pasażerów niewidomych i niedowidzących.



logotypy-projekt-zakup-tramwajow