Komunikaty
04.10.2022
12.10.2022
12.10.2022
Tymczasowe zawieszenie funkcjonowania przystanku „Bystra (BYST41)”
169 171 178 182 185 ...
03.10.2022
Remont nawierzchni na ul. Murawa – etap I
164 170 216 226
03.10.2022
Budowa ścieżki rowerowej na ul. Literackiej Przebudowa przystanku „Strzeszyn Grecki 01 (STGR01)”
1 6 15
01.10.2022
Mecz piłkarski Lech Poznań - Legia Warszawa
198 219 T12
01.10.2022
Zmiany rozkładów jazdy od 1 października br.
01.10.2022
Zmiany w komunikacji tramwajowej od 1 października br.
26.09.2022
Zakończenie remontu nawierzchni ulicy Zgoda
98
17.09.2022
Zmiany na linii 98 - prace na placu Wielkopolskim
176 183 911
12.09.2022
Wzmocnienie komunikacji autobusowej w ciągu ulicy Szelągowskiej
09.09.2022
Remont nawierzchni ulicy Zgoda
195
06.09.2022
Budowa chodników i platform przystankowych na ul. Koszalińskiej – etap I
01.09.2022
Zmiany rozkładów jazdy na liniach nocnych
01.09.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiany tras w komunikacji tramwajowej i autobusowej od 1 września br.
01.08.2022
Zmiana statusu przystanków „Naramowice” i „Armii Poznań”
727
25.07.2022
Rozbudowa drogi powiatowej 2401P w Dąbrówce
213 214 218 223 224
20.06.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiana miejsca zatrzymania autobusów nocnych na węźle „Most Dworcowy”
Z okazji 40-lecia eksploatacji wagonów typu 105N, w niedzielę 27 grudnia, na linię 4 wyjechały trzy dodatkowe, historyczne tramwaje: N+ND 602+456, 102N 1 oraz 105N+105N 82+81. Na pokładzie historycznych tramwajów konduktorzy KMPS prowadzili kwestę na rzecz Ratowania Starych Bimb oraz wręczali rozety upamiętniające rocznicę wybuchu Powstania Wielkopolskiego.
W zajezdni Madalińskiego o godzinie 11:00 wykonane zostało pamiątkowe zdjęcie.
Trochę historii...
14 kwietnia 1975 roku, na poznańskie torowiska ponownie wyjechała linia 4. Niegdyś najpopularniejsza linia tramwajowa w Poznaniu kursująca na trasie Górczyn – Dębiec, powróciła na winogradzkie osiedla, kursując na trasie: SERBSKA (Połabska) – Serbska – Murawa – Winogrady – Pułaskiego – Roosevelta – Most Teatralny – Fredry – LAMPEGO (Gwarna) tylko w dni robocze. 30 października 1977 roku, trasa czwórki została wydłużona do Stomila. Zamiast zawracać z Lampego w kierunku Ronda Kopernika, bimby skręcały w przeciwną stronę i przez Czerwonej Armii, Al. Marcinkowskiego, Walki Młodych, pl. Wiosny Ludów, Strzelecką, Marchlewskiego, most Marchlewskiego, Krzywoustego, rondo Rataje, Zamenhofa i Starołęcką docierały do pętli Starołęka Stomil. Kolejną, zmianą dla czwórki, było skierowanie linii przez ulice Mielżyńskiego, pl. Młodej Gwardii, 23 Lutego, pl. Wielkopolski, Wolnicę, Małe Garbary, Estkowskiego, most Chrobrego, most Mieszka I, Cybińską, rondo Śródka i Zamenhofa do pętli na Starołęce. Na takiej trasie tramwaje linii 4 kursują do dzisiaj.
W zajezdni Madalińskiego o godzinie 11:00 wykonane zostało pamiątkowe zdjęcie.
Trochę historii...
14 kwietnia 1975 roku, na poznańskie torowiska ponownie wyjechała linia 4. Niegdyś najpopularniejsza linia tramwajowa w Poznaniu kursująca na trasie Górczyn – Dębiec, powróciła na winogradzkie osiedla, kursując na trasie: SERBSKA (Połabska) – Serbska – Murawa – Winogrady – Pułaskiego – Roosevelta – Most Teatralny – Fredry – LAMPEGO (Gwarna) tylko w dni robocze. 30 października 1977 roku, trasa czwórki została wydłużona do Stomila. Zamiast zawracać z Lampego w kierunku Ronda Kopernika, bimby skręcały w przeciwną stronę i przez Czerwonej Armii, Al. Marcinkowskiego, Walki Młodych, pl. Wiosny Ludów, Strzelecką, Marchlewskiego, most Marchlewskiego, Krzywoustego, rondo Rataje, Zamenhofa i Starołęcką docierały do pętli Starołęka Stomil. Kolejną, zmianą dla czwórki, było skierowanie linii przez ulice Mielżyńskiego, pl. Młodej Gwardii, 23 Lutego, pl. Wielkopolski, Wolnicę, Małe Garbary, Estkowskiego, most Chrobrego, most Mieszka I, Cybińską, rondo Śródka i Zamenhofa do pętli na Starołęce. Na takiej trasie tramwaje linii 4 kursują do dzisiaj.