Komunikaty
04.10.2022
12.10.2022
12.10.2022
Tymczasowe zawieszenie funkcjonowania przystanku „Bystra (BYST41)”
169 171 178 182 185 ...
03.10.2022
Remont nawierzchni na ul. Murawa – etap I
164 170 216 226
03.10.2022
Budowa ścieżki rowerowej na ul. Literackiej Przebudowa przystanku „Strzeszyn Grecki 01 (STGR01)”
1 6 15
01.10.2022
Mecz piłkarski Lech Poznań - Legia Warszawa
198 219 T12
01.10.2022
Zmiany rozkładów jazdy od 1 października br.
01.10.2022
Zmiany w komunikacji tramwajowej od 1 października br.
26.09.2022
Zakończenie remontu nawierzchni ulicy Zgoda
98
17.09.2022
Zmiany na linii 98 - prace na placu Wielkopolskim
176 183 911
12.09.2022
Wzmocnienie komunikacji autobusowej w ciągu ulicy Szelągowskiej
09.09.2022
Remont nawierzchni ulicy Zgoda
195
06.09.2022
Budowa chodników i platform przystankowych na ul. Koszalińskiej – etap I
01.09.2022
Zmiany rozkładów jazdy na liniach nocnych
01.09.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiany tras w komunikacji tramwajowej i autobusowej od 1 września br.
01.08.2022
Zmiana statusu przystanków „Naramowice” i „Armii Poznań”
727
25.07.2022
Rozbudowa drogi powiatowej 2401P w Dąbrówce
213 214 218 223 224
20.06.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiana miejsca zatrzymania autobusów nocnych na węźle „Most Dworcowy”
Paweł Kukuła ma dopiero 26 lat i 3 lata pracy za kółkiem w MPK Poznań, a już uzyskał tytuł najlepszego kierowcy zawodowego w regionie. Został najlepszym Kierowcą Zawodowym Wielkopolski w konkursie, który odbył się po raz pierwszy, ale ma wejść na stałe do kalendarza organizatorów: Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego, Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego oraz Automobilklubu Wielkopolski.
- Brałem już udział w konkursach – wspomina Paweł. – W 2012 roku w naszym firmowym zająłem VII miejsce. Pojechałem też do Gdańska na Mistrzostwa Polski IGKM, ale nie odniosłem tam większych sukcesów. Dlatego pewnie do udziału w tym regionalnym konkursie organizowanym przez WITD podchodziłem bardzo sceptycznie. Zmobilizował mnie pan Marek Wrześniewski - mój przełożony. Zapytał krótko czy mam uprawnienia do prowadzenia ciężarówki z przyczepą. Bo w konkursie trzeba było mieć kategorię C+E. A ja mam, ale od 3 lat nie jeździłem ciężarówką. Strach mnie obleciał, ale zapisałem się.
Łatwo nie było. Uczestnicy konkursu musieli najpierw przejść eliminacje teoretyczne sprawdzające znajomość przepisów ruchu drogowego i ustawy o transporcie drogowym. Najtrudniejsze były jednak testy sprawnościowe na placu manewrowym, w których trzeba się było wykazać precyzją przy cofaniu i parkowaniu na kopercie wjeżdżając tyłem. Obydwa manewry Paweł przeszedł brawurowo, ale bezkonkurencyjny okazał się w eco-drivingu. Na podstawie wskazań komputera przejechał przez Tor Poznań zużywając 17 litrów paliwa na 100 kilometrów. Aż 4 litry więcej potrzebował na to zdobywca drugiego miejsca.
Paweł pochodzi z Włocławka. Tam skończył Technikum Samochodowe i licencjat ze „Stosunków Międzynarodowych”.
Do Poznania trafił gdy tylko skończył studia, mając w kieszeni angaż w MPK Poznań i 1 grudnia 2011 usiadł za kółkiem autobusu spełniając swoje marzenie z dzieciństwa.
Warto wspomnieć, że trzecia lokata przypadła w udziale drugiemu z naszych kierowców - Grzegorzowi Sulejewskiemu. Na piątej pozycji uplasował się inny nasz kolega - Leszek Wichłacz. Gratululujemy!
- Brałem już udział w konkursach – wspomina Paweł. – W 2012 roku w naszym firmowym zająłem VII miejsce. Pojechałem też do Gdańska na Mistrzostwa Polski IGKM, ale nie odniosłem tam większych sukcesów. Dlatego pewnie do udziału w tym regionalnym konkursie organizowanym przez WITD podchodziłem bardzo sceptycznie. Zmobilizował mnie pan Marek Wrześniewski - mój przełożony. Zapytał krótko czy mam uprawnienia do prowadzenia ciężarówki z przyczepą. Bo w konkursie trzeba było mieć kategorię C+E. A ja mam, ale od 3 lat nie jeździłem ciężarówką. Strach mnie obleciał, ale zapisałem się.
Łatwo nie było. Uczestnicy konkursu musieli najpierw przejść eliminacje teoretyczne sprawdzające znajomość przepisów ruchu drogowego i ustawy o transporcie drogowym. Najtrudniejsze były jednak testy sprawnościowe na placu manewrowym, w których trzeba się było wykazać precyzją przy cofaniu i parkowaniu na kopercie wjeżdżając tyłem. Obydwa manewry Paweł przeszedł brawurowo, ale bezkonkurencyjny okazał się w eco-drivingu. Na podstawie wskazań komputera przejechał przez Tor Poznań zużywając 17 litrów paliwa na 100 kilometrów. Aż 4 litry więcej potrzebował na to zdobywca drugiego miejsca.
Paweł pochodzi z Włocławka. Tam skończył Technikum Samochodowe i licencjat ze „Stosunków Międzynarodowych”.
Do Poznania trafił gdy tylko skończył studia, mając w kieszeni angaż w MPK Poznań i 1 grudnia 2011 usiadł za kółkiem autobusu spełniając swoje marzenie z dzieciństwa.
Warto wspomnieć, że trzecia lokata przypadła w udziale drugiemu z naszych kierowców - Grzegorzowi Sulejewskiemu. Na piątej pozycji uplasował się inny nasz kolega - Leszek Wichłacz. Gratululujemy!