Komunikaty
04.10.2022
12.10.2022
12.10.2022
Tymczasowe zawieszenie funkcjonowania przystanku „Bystra (BYST41)”
169 171 178 182 185 ...
03.10.2022
Remont nawierzchni na ul. Murawa – etap I
164 170 216 226
03.10.2022
Budowa ścieżki rowerowej na ul. Literackiej Przebudowa przystanku „Strzeszyn Grecki 01 (STGR01)”
1 6 15
01.10.2022
Mecz piłkarski Lech Poznań - Legia Warszawa
198 219 T12
01.10.2022
Zmiany rozkładów jazdy od 1 października br.
01.10.2022
Zmiany w komunikacji tramwajowej od 1 października br.
26.09.2022
Zakończenie remontu nawierzchni ulicy Zgoda
98
17.09.2022
Zmiany na linii 98 - prace na placu Wielkopolskim
176 183 911
12.09.2022
Wzmocnienie komunikacji autobusowej w ciągu ulicy Szelągowskiej
09.09.2022
Remont nawierzchni ulicy Zgoda
195
06.09.2022
Budowa chodników i platform przystankowych na ul. Koszalińskiej – etap I
01.09.2022
Zmiany rozkładów jazdy na liniach nocnych
01.09.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiany tras w komunikacji tramwajowej i autobusowej od 1 września br.
01.08.2022
Zmiana statusu przystanków „Naramowice” i „Armii Poznań”
727
25.07.2022
Rozbudowa drogi powiatowej 2401P w Dąbrówce
213 214 218 223 224
20.06.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiana miejsca zatrzymania autobusów nocnych na węźle „Most Dworcowy”
Brytyjska gazeta "optymistycznie spogląda jak nowe tramwaje pojawiają się na poznańskich ulicach". W najnowszym numerze kwartalnika "Metro Report International" znalazł się artykuł o MPK Poznań i rozwoju komunikacji w naszym mieście w kontekście wykorzystywania funduszy unijnych. W materiale znajdziemy opis Poznańskiego Szybkiego Tramwaju i aktualnego stanu tras oraz informacje na temat toczących się lub planowanych inwestycji: budowy trasy tramwajowej na Franowo, przedłużenia trasy PST do Dworca Zachodniego, budowy zajezdni tramwajowej na Franowie czy choćby plany przedlużenia linii tramwajowej z Zawad do stacji kolejowej Poznań Wschód.
Osobna część poświęcona jest odnawianiu taboru tramwajowego (a przy okazji także autobusowego), czyli zakupowi 45 sztuk tramwajów Tramino, dostarczeniu pierwszych Moderusów Beta, a także eksploatowanym już Siemensom Combino czy choćby dzierżawionemu tramwajowi FPS - 118N Puma. Autor artykułu wskazuje w podsumowaniu, że po długim czasie zmagań, spowodowanych niewystarczającym finansowaniem, poznańska flota tramwajowa i sieć połączeń zaczyna być modernizowana. A MPK Poznań ze swoimi zakupami nowoczesnych tramwajów i inwestycjami może pojawić się obok publikacji o nowojorskim metrze, szybkich połączeniach w Taipei czy jednotorowych rozwiązaniach w Sao Paulo.
Osobna część poświęcona jest odnawianiu taboru tramwajowego (a przy okazji także autobusowego), czyli zakupowi 45 sztuk tramwajów Tramino, dostarczeniu pierwszych Moderusów Beta, a także eksploatowanym już Siemensom Combino czy choćby dzierżawionemu tramwajowi FPS - 118N Puma. Autor artykułu wskazuje w podsumowaniu, że po długim czasie zmagań, spowodowanych niewystarczającym finansowaniem, poznańska flota tramwajowa i sieć połączeń zaczyna być modernizowana. A MPK Poznań ze swoimi zakupami nowoczesnych tramwajów i inwestycjami może pojawić się obok publikacji o nowojorskim metrze, szybkich połączeniach w Taipei czy jednotorowych rozwiązaniach w Sao Paulo.