Komunikaty
04.10.2022
12.10.2022
12.10.2022
Tymczasowe zawieszenie funkcjonowania przystanku „Bystra (BYST41)”
169 171 178 182 185 ...
03.10.2022
Remont nawierzchni na ul. Murawa – etap I
164 170 216 226
03.10.2022
Budowa ścieżki rowerowej na ul. Literackiej Przebudowa przystanku „Strzeszyn Grecki 01 (STGR01)”
1 6 15
01.10.2022
Mecz piłkarski Lech Poznań - Legia Warszawa
198 219 T12
01.10.2022
Zmiany rozkładów jazdy od 1 października br.
01.10.2022
Zmiany w komunikacji tramwajowej od 1 października br.
26.09.2022
Zakończenie remontu nawierzchni ulicy Zgoda
98
17.09.2022
Zmiany na linii 98 - prace na placu Wielkopolskim
176 183 911
12.09.2022
Wzmocnienie komunikacji autobusowej w ciągu ulicy Szelągowskiej
09.09.2022
Remont nawierzchni ulicy Zgoda
195
06.09.2022
Budowa chodników i platform przystankowych na ul. Koszalińskiej – etap I
01.09.2022
Zmiany rozkładów jazdy na liniach nocnych
01.09.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiany tras w komunikacji tramwajowej i autobusowej od 1 września br.
01.08.2022
Zmiana statusu przystanków „Naramowice” i „Armii Poznań”
727
25.07.2022
Rozbudowa drogi powiatowej 2401P w Dąbrówce
213 214 218 223 224
20.06.2022
[AKTUALIZACJA] Zmiana miejsca zatrzymania autobusów nocnych na węźle „Most Dworcowy”
Tramino - odpowiedzi na Wasze pytania
08.02.2011
Piszecie, że tramwaj jest mało przestronny, wąski, że posiada za dużo foteli, a tym samym pasażerowie mają do dyspozycji węższe przejścia.
W naszych tramwajach seryjnych wewnątrz będzie więcej miejsca i szersze przejścia, mniej będzie miejsc siedzących, przez co pasażerowie zyskają więcej przestrzeni do poruszania się.
Zauważyliście, że obecne krzesełka są dość twarde, przez co mniej komfortowe.
Zamówione przez nas tramwaje będą miały siedzenia wyścielane miękką wykładziną.
Kilka osób pytało czy poznańskie Tramino także będą z zewnątrz biało-czerwone.
Oczywiście nasz miejski model pomalowany będzie w tradycyjnej zielono-żółtej kolorystyce z pewnymi nowymi elementami. [zdjęcia]
Pojawiło się także pytanie o zewnętrzne wyświetlacze, które są za małe.
W poznańskim Tramino pojawią się inne wyświetlacze. Ponadto na dachu zamontowane zostaną dodatkowe okrągłe tablice, które pokażą numer linii.
Niemal wszyscy zwracali uwagę na dużą odległość między krawędzią przystanku a krawędzią tramwaju.
Uspokajamy więc. W naszych tramwajach nie tylko będą szersze drzwi, ale dzięki likwidacji „skosów” w dolnej części wagonu, odległość krawędzią peronu a wejściem do tramwaju znacznie się zmniejszy.